Targul BIFE 2012, un univers al designului inovator
In acest an, BIFE isi propune sa inceapa o incursiune in design-ul viitorului, reunind sub conceptul “plAy DESIGN feel”, unele dintre cele mai importante branduri de mobila din tara si strainatate.
La numai o luna de la evenimentul de lansare oficiala a targului, organizatorii anunta inchirierea unei suprafete de peste 4.000 mp, printre firmele inscrise numarandu-se si:
Sectorizare BIFE 2012 | |
BIFE se doreste a fi mai mult decat o expozitie comerciala, un intreg sistem de reflectare si studiu al spatiului in care vom locui in viitor. Tinand cont de aceste aspecte, organizatorii au conceput, pentru editia din acest an, o noua sectorizare: | |
Pavilionul C1: MOBILIER CLASIC | |
Pavilionul C2 si C3: DESIGN SI DECORATIUNI | |
Pavilionul C4: BUCATARII | |
Pavilionul C5: ACCESORII PENTRU MOBILA | |
Pavilionul C6: UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU PRELUCRAREA LEMNULUI |
Prima zi dedicata specialistilor |
Pentru ca BIFE se adreseaza in primul rand segmentului de business, prima zi de vizitare va fi dedicata specialistilor romani si straini din domeniul mobilei si amenajarilor interioare, arhitecti, designeri de interior si exterior, importatori si exportatori de mobilier si produse pentru industria mobilei.
Pentru ca in domeniu este esential know-how-ul, targul va gazdui si o serie de intalniri si tururi oficiale cu delegatiile specialistilor din Rusia, China si Israel, totul in vederea facilitarii networking-ului si schimbului de experienta intre reprezentantii industriei.
Organizatori |



Si totusi, de ce BIFE? |
Pentru ca…
- BIFEsi-a castigat de-a lungul celor 21 editii un loc binemeritat in randul celor mai importante expozitii de profil din lume fiind recunoscut si atestat la nivel international de catre Asociatia Globala a Industriei de Expozitii – UFI.
- ROMEXPO reprezinta locatia ideala de desfasurare a unui eveniment de asemenea gen, centrul expozitional extinzandu-se pe o suprafata totala de 100.000 mp si gazduind anual peste 40 de targuri, expozitii si saloane comerciale cu participare internationala, in marea lor majoritate manifestari specializate.
- ROMEXPO este liderul industriei de targuri si expozitii din ROMANIA, fiind membru atestat de catre Asociatia Globala a Industriei de Expozitii – UFI si membru cu drepturi depline al Aliantei Targurilor din Europa Centrala – CEFA, al Uniunii Internationale de Raportare a Statisticilor Expozitiilor – CENTREX, al Asociatiei Organizatorilor de Targuri Agricole din Europa – EURASCO si membru fondator al Asociatiei Organizatorilor de Targuri si Expozitii din Romania – ASOEXPO.
- BIFE reprezinta platforma ideala de business, locul de interactiune al specialistilor in care fiecare vizitator si expozant este asteptat sa ia pulsul pietei, sa isi reactualizeze cunostintele si sa intre in contact cu importanti specialisti din industria mobilierului si din domeniile conexe. In acelasi timp, pentru publicul larg, BIFE reprezinta o excelenta ocazie de a afla si achizitiona piese de mobilier si accesorii conform ultimelor tendinte lansate pe piata.
- BIFE beneficiaza de sprijinul ACRM:
“Toti pentru unul, unul pentru toti” – acesta ar putea fi sloganul a 27 de intreprinzatori romani din industria mobilei care au lasat orgoliile deoparte si au decis sa faca un lucru mai putin obisnuit pentru mediul de afaceri din tara noastra: sa-si uneasca fortele intr-o asociatie.
Se spune ca romanii nu stiu sa fie uniti si ca nu au spirit de asociere. Ei bine, nu e valabil tot timpul. Fortati de contextul economic dificil, 27 de antreprenori din industria mobilei vorbesc de aproape un an cu o singura voce. In mai 2011, noua firme producatoare de mobilier au infiintat Asociatia Clubul Roman de Mobila (ACRM), care a ajuns acum la 27 de membri si vor atinge 50 de membri pana la finele anului 2012.
Membrii actuali ai Clubului sunt aproape nedespartiti, actionand in majoritatea situatiilor ca o singura companie: se intalnesc o data pe saptamana, negociaza cu furnizorii in bloc si participa impreuna la targurile de profil. Asta pentru ca asociatia se bazeaza pe interese comune, si nu pe concurenta, dupa cum se arata in statutul acesteia.Impreuna reprezinta un jucator cu vanzari de 25 de milioane de euro in 2011 si cu peste 870 de angajati.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!