Evenimente la ROMEXPO
Sa organizezi evenimente nu este greu.
Sa organizezi evenimente de succes este o cu totul alta poveste.
Atunci cand ai nevoie de un eveniment reusit, apeleaza cu incredere la cei mai buni din domeniu!
Pentru Romexpo, nimic nu este imposibil, deoarece dispunem de toate resursele necesare:
- Sali de conferinte cu capacitati intre 30 si 700 de locuri
- Spatii interioare (pavilioane)
- Spatii exterioare (platforme exterioare si parcari)
- Corturi pentru evenimente organizate in Centrul Expozitional Romexpo si in afara acestuia
- Logistica necesara organizarii unui eveniment
- Asistenta si consultanta
- Aparatura audio-video si asistenta tehnica
- Scena pentru prezentari de moda / spectacole
- Mobilier modular
- Ambientare
- Grafica si semnalizare
- Spatii publicitare (print-uri, panotaj indoor-outdoor, steaguri);
- Catering, interpretariat, hostess si paza prin firme specializate
- Spatii de parcare
- Orar flexibil
Si totusi, de ce ROMEXPO?
Filozofia ROMEXPO este aceea de a oferi un cadru optim pentru dezvoltarea oricarui tip de business. Scopul nostru este acela de a veni în întâmpinarea obiectivelor de marketing şi de dezvoltare a imaginii clientilor noştri, prin crearea de pachete personalizate de servicii. In acest sens, nu ezitati sa ne contactati:
Telefon: (+4021) 207 70 00; Fax: (+4021) 207 70 70;
E-mail: events@www.test.romexpo.ro
Web: www.romexpo.ro
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!