CREŞTERI SURPRINZĂTOARE IN PRIMUL SEMESTRU

Evolutia ascendenta a economiei nationale, reflectata de cresterea neasteptata a PIB-ului din primul semestru, se regaseste si in rezultatele anuntate la final de semestru in industria organizarii de targuri si expozitii. ROMEXPO a inregistrat cresteri importante ale tuturor indicatorilor relevanti pentru activitate, in prima jumatate a anului 2015.

“Una din cele mai placute surprize – depasind chiar si anticiparile noastre – a fost cresterea cu 20% a numarului total de vizitatori, raportat la aceeasi perioada a anului trecut. Un salt si mai mare a fost consemnat in ceea ce priveste numarul de expozanti inscrisi la evenimentele noastre – acesta a crescut cu un sfert fata de ianuarie – iunie 2014. Consideram ca principalii factori care au dus la inregistrarea unor asemenea rezultate au fost atat situatia economica favorabila, cat si diversificarea tematicilor abordate de ROMEXPO”, a declarat Mihai Costris, Director General ROMEXPO.

2015 a fost anul lansarii unor manifestari expozitionale noi pentru tematica ROMEXPO si care s-au adresat cu precadere publicului larg: PRIMĂVARA LA ROMEXPO, BUCHAREST PET EXHIBITION, EXPO SPORT & AGREMENT, ROMANIAN NAUTIC EXPO, dar si editii de primavara ale unor manifestari expozitionale din semestrul II, cum ar fi: DENTA si MOBILA EXPO. Noile evenimente au dus numarul de manifestari expozitionale la 20 numai in prima jumatate a anului si la o crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Cele mai de succes evenimente din 2015 au fost TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI, ROMMEDICA si TIBCO.
O crestere semnificativa este inregistrata si in ceea ce priveste suprafata expozitionala inchiriata – la final de iunie, nivelul anului trecut este depasit cu 23 de procente. Tot in 2015, a crescut si interesul companiilor din strainatate pentru participarea la expozitii organizate in capitala Romaniei, numarul acestora crescand in 2015 cu 20%.

“Semestrul II va fi unul extrem de aglomerat, din punct de vedere al calendarului expozitional si suntem optimisti ca vom reusi sa pastram trendul ascendent inregistrat in prima jumatate a anului. Nivelul inscrierilor este superior celui din 2014 si, combinat cu toate proiectele pe care le avem in ceea ce priveste promovarea evenimentelor, suntem increzatori ca succesul acestora este unul garantat”, a afirmat Mihai Costris, Director General ROMEXPO.

Programul expozitiilor se reia din luna septembrie, cu Targul International de Mobila, Echipamente si Accesorii, BIFE-SIM, care va avea loc in perioada 19 – 23 septembrie, si va ocupa intreg Centrul Expozitional. COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO, evenimente dedicate publicului de beauty si fashion, isi asteapta vizitatorii intre 1 si 4 octombrie.

14 – 17 octombrie va fi perioada de desfasurare a celui mai consacrat eveniment din industrie: TIB – Targul International Bucuresti, care se va desfasura in paralel cu EXPOENERGIE ŞI INVENTIKA. 

INDAGRA, INDAGRA FOOD & CARNEXPO, ALL PACK si EXPO DRINK & WINE isi deschid portile intre 28 octombrie si 1 noiembrie 2015, iar editia de toama ale TTR – Targului de Turism al Romaniei si ROMHOTEL, expozitia internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante, vor avea loc intre 12 si 15 noiembrie. Ultimul eveniment din luna noiembrie se adreseaza tuturor specialistilor din domeniul medicinii si tehnicii dentare: DENTA care va avea loc in perioada 19 – 21 noiembrie.

Pentru intreg calendarul expozitional, precum si pentru mai multe detalii despre evenimentele ROMEXPO, accesati: www.romexpo.ro

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *